Op 31 maart zijn een aantal bewoners, vrijwilligers en medewerkers naar de voorstelling van Janus in de Storm geweest. Een gezellig uitje waar iedereen nog lang over heeft nagepraat.
Geen april zonder bingo! Op 1 april kwamen de dames van Vrienden van Woonzorg Zieuwent langs voor een gezellige bingoavond. Er werd fanatiek meegespeeld en iedereen maakte kans op mooie prijzen.
In aanloop naar Pasen zijn we creatief aan de slag geweest. Samen met bewoners en vrijwilligers maakten we de mooiste paasstukjes. Op Paaszaterdag volgde een sfeervolle Paasviering met bewoners en mantelzorgers. Imka en Johan zorgden met hun gitaar en blokfluit voor prachtige muziek en zang, terwijl Ellie ons meenam met mooie gedichten en verhalen. Natuurlijk onder het genot van iets lekkers; een broodje kroket en heerlijk paasbrood. Op eerste Paasdag begonnen we de dag met een gezellige paasbrunch.
Op 9 april vulde koor Noir de avond met muziek. Ze brachten herkenbare liedjes, zelfs een paar echte klassiekers “uit de oude doos”. Dat zorgde voor een glimlach en momenten van herkenning bij de bewoners.
Ook op 15 april zat de sfeer er goed in tijdens het optreden van D’r M Zusters. Met hun vrolijke meezingliedjes zorgden ze voor veel gezelligheid en beweging.
Tot slot stonden we op 22 april stil bij onze jaarlijkse herdenkingsviering voor de bewoners die het afgelopen jaar zijn overleden. Onder begeleiding van voorganger Casper Pikkemaat is dit een warm en waardevol moment geweest van herinneringen en samenzijn.
